Bij SPL zijn we scherp
Wat betekent dat voor jou als klant?
We nemen binnen 10 seconden de telefoon op als je ons belt. En doe je een digitale aanvraag in ons ticketsysteem? Dan krijg je binnen 1 uur antwoord van één van onze supportcollega’s over wat we met je vraag doen.
We meten wat we beloven
We meten dag in, dag uit hoe we deze beloftes waarmaken. In de afgelopen maand werden we 131 keer gebeld en namen we gemiddeld binnen 6,58 seconden op. Er werden 347 digitale aanvragen in ons systeem gedaan. In 98,8% van de gevallen reageerden onze collega’s binnen 1 uur.
Snel opgelost
Binnen dat uur is het natuurlijk niet altijd opgelost. Maar ook daar zijn we dol op snelheid. 95% van alle digitale aanvragen in ons ticketsysteem is de volgende werkdag al opgelost. De gemiddelde oplostijd is namelijk 15,1 klokuren.
Kortom
Bij SPL zitten we er lekker scherp op.