Skip to content

Computeren met Cas – Maandrapportage

3 april 2024

We hebben het al vaker gezegd. Wanneer je klant bent van SPL hoef je nooit lang op ons antwoord te wachten. Doe je een aanvraag? Dan hoor je binnen een uur van ons. En bel je ons? Dan nemen we binnen 10 seconden op. En waarmaken wat je belooft; daar hechten we veel waarde aan.

Persoonlijke maandrapporatage

Daarom computerde Cas een tijdje geleden de tools om de data die dat laten zien, te verzamelen. We houden voor iedere klant bij hoe veel aanvragen er in een maand zijn gedaan én hoe snel wij die aanvragen hebben opgepakt. Iedere maand krijgen onze klanten dat rapport in hun mailbox.

Vanaf volgende maand ook telefoongegevens

We kregen in een gesprek met één van onze klanten te horen dat ze ook benieuwd waren naar de telefoontjes. Oftewel: hoe vaak heb je ons gebeld en hoe snel namen we jouw telefoontje dan op? Daar is Cas direct mee aan de slag gegaan. Daarom zien al onze klanten vanaf volgende maand, naast de persoonlijke gegevens over de verwerkte aanvragen, ook persoonlijke belgegevens.