Skip to content

Dit vindt Mireille – IT Servicemanager bij Synerlogic – van de samenwerking met SPL

17 april 2024

Voor het afstudeeronderzoek van onze communicatiespecialist Marloes spraken we met verschillende SPL klanten. Zo ook met Mireille Uilenhoed – IT Servicemanager bij Synerlogic. In ons gesprek vertelt Mireille onder andere hoe ze de samenwerking met SPL ervaart, wat ze waardeert en welk cijfer ze werken met SPL geeft. Je leest de highlights hieronder in één minuut.

Enthousiaste club

“SPL is gewoon zo’n enthousiaste club. Ik kan me voorstellen dat mensen graag voor jullie wíllen werken. Het is niet alleen maar serieus, jullie delen ook veel leuke en grappige dingen. En zo zijn jullie ook. Dat spreekt mensen aan denk ik, mij in ieder geval wel. Ik vind het leuk om jullie te volgen online.” Zo begon het gesprek met Mireille. En dat is natuurlijk een mooi – nee, een prachtig – compliment. Maar we zijn ook enorm benieuwd hoe ze de samenwerking met SPL ervaart. Wat doen we goed maar ook; wat kan er beter? Want als je je klanten niet regelmatig vraagt naar verbeterpunten kun je er ook niet mee aan de slag.

Waarmaken wat je belooft

Op de vraag; ‘wat vind je van de samenwerking met SPL?’ antwoordt Mireille het volgende: “Ik kan er best kort over zijn: we zijn erg tevreden over de samenwerking met SPL. Jullie denken proactief mee, doen wat jullie zeggen te gaan doen en de communicatie is gewoon goed. Dat was destijds ook waarom we voor SPL kozen; er is een klik, jullie zoeken samen met ons naar de oplossing die het beste past en doen gewoon wat je belooft. Als ik bel, neemt er snel een medewerker de telefoon op en word ik direct geholpen. Die korte lijntjes, dat is heel fijn werken. Dat geeft vertrouwen.”

Welk cijfer geef je werken met SPL?

“Een 9. Die persoonlijke benadering moeten jullie vasthouden; ook nu SPL hard aan het groeien is. Daar ligt natuurlijk een risico wanneer je groeit maar ik geloof dat dat helemaal goed komt. Volgens mij vinden jullie dat net zo belangrijk als wij.”