Wanneer je klant bij ons bent maken we duidelijke afspraken over wat je van ons mag verwachten. Dat is zowel duidelijk en fijn voor jou als voor ons. Deze afspraken nemen we op in ons Service Level Agreement, kortweg: SLA. En wanneer we iets beloven, dan houden we ons daar aan.
3 SLA opties
Afhankelijk van de periode per dag dat jij aanwezig bent in je bedrijf, of van wanneer je ons nodig denkt te hebben, spreken we af wanneer we voor je klaar staan. Voor de meeste bedrijven geldt een werk- en kantoortijd tussen 09.00 – 17.00u, maar jouw bedrijf kan ook 24 uur per dag, 7 dagen per week draaien. Daarom zijn er bij SPL drie mogelijkheden wat betreft onze SLA:
- 10 x 5
Wanneer je voor deze SLA gaat staat ons support team op werkdagen (maandag t/m vrijdag, met uitzondering van feestdagen) tussen 08.00u en 18.00u voor je klaar. - 15 x 5
Wanneer je voor deze SLA gaat staat ons support team op werkdagen (maandag t/m vrijdag, met uitzondering van feestdagen) tussen 06.00u en 21.00u voor je klaar. - 24 x 7
Wanneer je voor deze SLA gaat staat ons support team 24 uur per dag, inclusief feestdagen, en 7 dagen per week voor je klaar.
Done in 60 minutes
‘Voor je klaar staan’; wat houdt dat precies in? Daar zijn we heel duidelijk over. Bij SPL is alles ‘done in 60 minutes’. Dat wil zeggen; wanneer je ons iets vraagt heb je binnen 60 minuten een antwoord van ons. Daarmee beloven we niet dat we alles binnen een uur oplossen, al zouden we dat wel graag willen en daar doen we dus zeker ons best voor. Maar je weet binnen een uur zeker dat we je vraag hebben gezien, wat we er mee gaan doen en hoe snel je een oplossing mag verwachten. Zo is het uit je hoofd en kun jij door met de dingen waar je je wel druk over wil maken.
Nog sneller? Dat kan!
Wil of kan je geen uur wachten? Dan staan we binnen de afgesproken tijden natuurlijk gewoon telefonisch voor je klaar. En ook daar doen we je een belofte. Bel je onze supportafdeling? Dan nemen we binnen 10 seconden de telefoon op.
We houden onszelf scherp
Het mooie van alles; dit zijn geen loze beloften. We vinden het zo belangrijk dat je snel geholpen wordt dat we onze computerkoning Cas hier een mooi dashboard voor hebben laten computeren. Hierop zie je precies wat de gemiddelde opneemtijd is wanneer onze klanten ons belden, hoe veel digitale aanvragen we hebben gekregen en hoe veel van die vragen langer dan een uur op ons antwoord moesten wachten. Wanneer dat er meer dan 0 zijn bespreken we dat in het team zodat dat de volgende keer niet meer gebeurd.
Koffie?
Wil je dat we hier eens een kop koffie over komen drinken? Neem contact met ons op, dan plannen we snel een afspraak met je in.